2Support Group introduceert Visual DiTo

Datum nieuwsfeit: 14-06-1999
Persbericht

De 2Support Group introduceert beheertool voor directory servers: Visual DiTo, de totaaloplossing voor databeheer

Nieuwegein, juni 1999 - - De 2Support Group heeft een nieuw product voor databeheer ontwikkeld. Deze beheertool voor directory servers, Visual DiTo, is zowel platform- als serveronafhankelijk en maakt gebruik van alle mogelijkheden van LDAP (Lightweight Directory Access Protocol). Tevens is Visual DiTo eenvoudig te gebruiken. Met het ontwikkelen en realiseren van dit product positioneert de 2Support Group zich als enige bedrijf dat tegemoetkomt aan alle directory server-eisen binnen de sector.

Visual DiTo maakt het mogelijk dat de gegevens in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen