Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kijkcijfers week 23

Datum nieuwsfeit: 14-06-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Persberichten NOS-informatie


Hilversum, 14 juni 1999

Kijkcijfers week 23

· De publieke omroepen behaalden in week 23 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34%.

· Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (17%), door `Journaal 20.00 uur', `Netwerk' en een herhaling van `Inspector Morse'.

· TV2 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (14%), door onder meer `Triviant' en de speelfilm `An urban ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie