Microsoft demonstreert SQL Server voor Windows CE

Datum nieuwsfeit: 15-06-1999
Microsoft demonstreert SQL Server voor Windows CE aan ontwikkelaars van mobiele en embedded oplossingen

Schaalbaarheid SQL Server reikt nu van de ondernemingsbrede netwerken tot embedded systemen en handpalmapparaten

Schiphol-Rijk/Brussel, 15 juni 1999 - Microsoft heeft tijdens de Windows CE Developers Conference Microsoft SQL Server voor het Windows CE-besturingssysteem gedemonstreerd. Hiermee geeft Microsoft invulling aan haar streven naar een schaalbare, bedrijfszekere en gemakkelijk te gebruiken SQL Server-oplossing, die toegepast kan worden in systemen die uiteenlopen van embedded systemen en handpalm Windows CE-apparaten, tot aan grote bedrijfssystemen.

Volgens Hans Delporte, product manager voor SQL Server bij Microsoft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen