HP kondigt Digital Workplace services aan

Datum nieuwsfeit: 15-06-1999
Hewlett-Packard persbericht

HP KONDIGT DIGITAL WORKPLACE SERVICES AAN

Amstelveen, 15 juni 1999 Hewlett-Packard kondigt vandaag HP Digital Workplace Services aan. Deze eerste portfolio wereldwijde diensten is onderdeel van HPs nieuwe zakelijke oplossingen voor informatiebeheer. De diensten betekenen een uitbreiding van het marktleiderschap en de expertise van HP op het gebied van advisering, systeemintegratie, educatie en outsourcing.

Bij Digital Workplace Services ligt de nadruk op twee diensten:

Uitgebreide analyse en ontwerp van een lange termijn strategie voor imaging-producten als printers, copiers, faxen en scanners, die door Corporate Resellers wordt geïmplementeerd. Hiermee kunnen gebruikers de imaging-kosten, processen en productiviteit effectiever beheren.

Het uit handen nemen van taken op het gebied van het beheren en updaten van de printomgeving, zodat bedrijven zich op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Daarnaast leert HP gebruikers alle voordelen van nieuw geïmplementeerde imaging-technologieën en processen te benutten. HP Digital Workplace Services zijn bedoeld voor grote zakelijke gebruikers die hun bedrijf willen optimaliseren met uitgebreide IT-applicaties en -initiatieven, zoals e-commerce. Deze nieuwe toepassingen verbeteren het bedrijfsproces, maar creëren tegelijkertijd nieuwe uitdagingen, zoals het in goede banen leiden van de stroom gedrukte en elektronische informatie, veilige verzending van bedrijfskritische informatie en verlaging van de afdrukkosten.

De HP Digital Workplace Services worden om te beginnen geïntroduceerd in Groot-Brittanië, Duitsland en Nederland. De rest van Europa volgt in 2000.

Meer informatie over HP Digital Workplace Services is te vinden op www.printservices.hp.com

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk