Plan AOL Europe om EU van Internet te laten profiteren

Datum nieuwsfeit: 16-06-1999
Amsterdam, 16 juni 1999

"Aan prijsopdrijving telefoniebedrijven moet een einde komen" Plan AOL Europe om EU van groei Internet te laten profiteren

In Nederland blijft het merk CompuServe gehandhaafd, maar is veel van het nieuwe CompuServe 2000 gebaseerd op de technologie van moederbedrijf AOL. Verder kondigt AOL, grootste Internet-provider van de wereld, maatregelen aan tegen prijsopdrijving door telefoniebedrijven. Doel is Europa meer van het Internet te laten profiteren.

Dit kondigde CEO Andreas Schmidt aan tijdens een persbijeenkomst in Amsterdam bij de introductie van CompuServe 2000. Schmidt verklaarde dat AOL Europe er uiteindelijk naar streeft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen