Co-hoofd Treasury & Fixed Income verlaat Abn Amro

Datum nieuwsfeit: 16-06-1999

ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
16 juni 1999

A. FRANCIONI, CO-HOOFD TREASURY & FIXED INCOME, VERTREKT BIJ ABN AMRO

ABN AMRO maakt bekend dat de heer Alberto Francioni, co-hoofd van het Directoraat Generaal Treasury & Fixed Income, ontslag heeft genomen uit zijn functie en de bank met onmiddellijke ingang verlaat. Aan deze beslissing van de heer Francioni liggen persoonlijke redenen ten grondslag.

De heer Francioni, voormalig hoofd van het directoraat Fixed Income, heeft gefungeerd als co-hoofd van het Directoraat Generaal Treasury & Fixed Income sinds mei 1999 met sales als eerste aandachtsgebied. Het andere co-hoofd, de heer Nils Lorenzen, primair verantwoordelijk voor trading, zal tot nader bericht de leiding van het Directoraat Generaal op zich nemen. De strategie van de bank op het gebied van Treasury & Fixed Income blijft ongewijzigd.

Perscontacten:
Drs. J.A.J. Prast

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend