InfoRay benoemd tot Microsoft Certified Solution Provider

Datum nieuwsfeit: 16-06-1999
InfoRay benoemd tot Microsoft Certified Solution Provider

Huizen, 16 juni 1999 - InfoRay is vandaag benoemd tot Microsoft Certified Solution Provider (MCSP). Dit is bekend gemaakt tijdens een gezamenlijk seminar van InfoRay, Microsoft en Compaq over het belang van betrouwbare informatievoorziening in hotel Newport te Huizen. Dankzij de samenwerking met Microsoft kan InfoRay 3.0 naadloos aansluiten op Microsoft-producten en is de functionaliteit van InfoRay 3.0 op Microsoft-platforms sneller en eenvoudiger uit te breiden. InfoRay 3.0 is een bundel van softwarecomponenten om bedrijfsgegevens die ontoegankelijk en niet compatibel zijn ter beschikking te stellen aan eindgebruikers.

Voor de MCSP-certificering hebben medewerkers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen