TNT Post Groep kiest Mindshare voor mediaplanning

Datum nieuwsfeit: 16-06-1999
TNT Post Groep

TNT Post Groep kiest voor Mindshare

De TNT Post Groep N.V. (TPG) gaat de inkoop en planning van media onderbrengen bij Mindshare in Amsterdam. TPG wil de mediaplanning en
-ordering van de verschillende bedrijfsonderdelen bij één bureau te concentreren. Met de keuze voor het nieuwe bureau wordt na bijna tien jaar de samenwerking met TMP in goede harmonie beëindigd.

Mindshare geniet het vertrouwen van de TNT Post Groep vanwege de vakkundige adviezen en het enthousiasme van het Mindshare-team. TPG blijft bij de inkoop en planning van media gebruik maken van de diensten van Mediacenter voor administratie en automatisering.

TPG verleent wereldwijd, onder de twee merknamen PTT Post en TNT, een breed scala aan post-, express en logistieke diensten. TPG heeft ruim 100.000 werknemers in 60 landen en is actief in meer dan 200 landen. De jaaromzet van TPG bedroeg in 1998, 16.3 miljard gulden. TPG is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam, New York, Londen en Frankfurt.

16 juni 1999