Politiebericht Duin- en Bollenstreek Zuid

Politiebericht Duin- en Bollenstreek Zuid

Persberichten 14-06-1999 t/m 17-06-1999
Speelgoed gestolen
Maandagmorgen 14 juni ontdekte de eigenaar van een speelgoedwinkel in de Anjelierenstraat dat zijn bedrijf de voorgaande nacht door inbrekers was bezocht. De deur stond op een kier. In de winkel was een aantal schappen volledig leeggehaald. Er is voornamelijk speelgoed als Lego en Knexx buit gemaakt. Ook is een aantal cd-rom's gestolen. De waarde van de gestolen goederen beloopt enige tientallen duizenden guldens. De eigenaar heeft bij de politie aangifte gedaan. Inmiddels heeft de technische recherche de winkel op sporen onderzocht en zijn er verschillende stille getuigen van de inbraak verzameld.

Wegens interne reorganisatie zijn de afgelopen week geen berichten aangemaakt. Onze welgemeende excuses daarvoor. Vanaf vandaag wordt dit weer gedaan.
Laatst bijgewerkt op 17-06-1999 - © 1999 H.T. Zielstra.