Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Symposium: De Klant als Strategisch Kompas

Datum nieuwsfeit: 18-06-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Succesvol symposium

De Klant in Focus, op 4 mei 1999

Het symposium 'De Klant in Focus', onderdeel van de symposiumreeks 'De Klant als Strategisch Kompas' die IQUIP in samenwerking met Beam'IT en Forrester Reseach organiseert, was zeer succesvol.

Klantloyaliteit

In Newport te Huizen volgden de aanwezigen verschillende presentaties over klantloyaliteit. Sprekers waren Robert Wayland van marketingadviesbureau Robert Wayland & Associates, Cliff Condon van Forrester Research, Bob Pen, executive consultant van Bob Pen Marketing Consultants (onderdeel van Ernst & Young). Bert Mulder, informatie-adviseur van de Tweede Kamer, zette kritische kanttekeningen bij de informatiemaatschappij.

Na de lunch verzorgde Robert Wayland voor een selecte groep een workshop met als thema 'Customer Connections'.

Vervolg

Het volgende symposium in de reeks 'De Klant als Strategisch Kompas' zal plaatsvinden op 18 juni 1999 op dezelfde locatie. Tijdens dit tweede symposium wordt dieper ingegaan op de vraag hoe klantloyaliteit bereikt kan worden en met name hoe informatietechnologie daarbij van dienst kan zijn. Verschillende sprekers zullen een presentatie verzorgen. Jon Anton, de keynote-spreker van deze dag en gespecialiseerd in het verbeteren van de klantenservicestrategie door middel van inbound call centers en teleweb centers, zal tevens de workshop verzorgen.

Voor meer informatie over de symposia kunt u contact opnemen met Linda Hoogland (020-6606600).

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie