Microsoft brengt Windows 2000 Application Specification uit

Datum nieuwsfeit: 18-06-1999
Microsoft kondigt Windows 2000 Application Specification aan

Ontwikkelaars kunnen nieuwe generatie applicaties ontwerpen om totale eigendomskosten omlaag te brengen

Schiphol-Rijk/Brussel, 17 juni 1999 - Microsoft heeft de Microsoft Windows 2000 Application Specification uitgebracht. Dit is de definitieve technische handleiding voor het ontwikkelen van betrouwbare en beheersbare applicaties voor het Windows 2000-platform. De specificaties zijn opgesteld in samenspraak met belangrijke klanten en externe ontwikkelaars. Ze bieden ontwerpers duidelijke, beknopte richtlijnen voor de bouw van applicaties die de totale zakelijke automatiseringskosten aanzienlijk kunnen verlagen. De specificaties zijn per direct te vinden op

"Zakelijke klanten eisen een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen