Microsoft neemt licentie Domain Upgrade Mission Critical

Datum nieuwsfeit: 18-06-1999
Microsoft neemt licentie op Domain Upgrade en Restructuring-tool van Mission Critical

Schiphol-Rijk/Brussel, 17 juni 1999 - Microsoft neemt een licentie op de Domain Migrator-technologieën van Mission Critical Software- die deel uitmaken van de Mission Critical's OnePoint-suite - voor gebruik met het Microsoft Windows 2000 Server-besturingssysteem. Deze software helpt klanten hun migratie van Windows NT Server 4.0 naar Windows 2000 Server te versnellen. Dit gebeurt door een eenvoudige, taakgeoriënteerde gebruikersinterface, krachtige preview- en herstelmogelijkheden, uitgebreide rapportages en herstructurerings-faciliteiten. Microsoft is voornemens om de Domain Migrator-technologieën als een Microsoft Management Console 'snap-in' mee te leveren bij Windows 2000.

Klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen