I&I zet afgestudeerden in de bloemetjes

Datum nieuwsfeit: 18-06-1999

Rotterdam, 18 juni 1999

Afgestudeerden worden in de bloemetjes gezet

Wie momenteel afstudeert aan de HES, HTS of van een informatica opleiding loopt een grote kans om in de bloemetjes gezet te worden door een van de medewerkers van I&I Inzet en Instroom in de Informatie Technologie. Alle afgestudeerden ontvangen een kleurig boeket van dit IT-detacheringsbedrijf. I&I hoopt deze week 2000 bossen te verspreiden. De reden hiervoor? I&I biedt iedere afgestudeerde HBO-er of 3e jaars WO-er een jaarcontract, Smart, een topsalaris tot fl.80.000,- en een studie in Zuid-Afrika.

I&I is geen onbekende
Dit is niet de eerste wervingscampagne van I&I. Vorig jaar kwam dit bedrijf veel in het nieuws toen zij studenten zochten om mee te werken aan de oplossing van het millenniumprobleem. De nieuwe medewerkers zullen zich bezig houden met andere IT-bezigheden. Dit jaar promoot I&I de aanbieding met behulp van posters, boomerangkaarten en bierviltjes met daarop een grote spin. Studenten en afgestudeerden worden door middel van deze media uitgenodigd in het ITweb van I&I. De nieuwe lichting medewerkers gaat een verkorte studie MCSD of MSCD volgen in Zuid-Afrika. Het eerste vliegtuig vertrekt al over een paar weken. Inmiddels is er een groep gestart met de zelfstudie die voorafgaat aan dit traject.

Een geweldige kans voor afgestudeerden en studieonderbrekers I&I biedt afgestudeerde WO en HBO-ers en studieonderbrekers een jaarcontact aan. Deze mensen worden gedetacheerd naar de grote IT-bedrijven, waardoor ze een jaar lang de kans krijgen om rond te kijken bij diverse bedrijven. Na dat jaar kunnen ze een definitieve keuze maken. I&I vindt wel dat de studieonderbrekers hun studie moeten vervolgen. Om dat aan te moedigen wordt een behoorlijke bonus uitgekeerd bij inschrijving aan de opleiding. Uiteraard is deze kans niet voor iedere student weggelegd, iedereen die zich aanmeldt (www.student2000.nl of 010- 2890000) wordt eerst uitgebreid getest.

Contactpersoon: Wim Wijting, tel: 010 - 2890000 of 06 - 54392019