Dutch Trade Center geeft mkb internetontmoetingsplaats

Datum nieuwsfeit: 21-06-1999

Den Haag, 21 juni 1999

DUTCH TRADE CENTER GEEFT MIDDEN- EN KLEINBEDRIJF INTERNETONTMOETINGSPLAATS

Met de oprichting van Dutch Trade Center (www.dutchtradecenter.nl) is de goedkoopste ontmoetingsplaats voor het Nederlandse midden- en kleinbedrijf van start gegaan. Dutch Trade Center beschikt over een efficiënte zoekmachine voor bedrijven die via het internet op zoek zijn naar producten en diensten. Daarnaast helpt men het bedrijfsleven met de eigen presentatie op het web. Dutch Trade Center heeft speciaal voor de business to business markt digitale advertentieproducten ontwikkeld, waarmee men al vanaf 295 gulden per jaar op internet aanwezig kan zijn.

De toename ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen