Aanmelding Retail Jaarprijs 1999 geopend

Datum nieuwsfeit: 21-06-1999

Retail Jaarprijs 1999

Ondernemers en winkelorganisaties kunnen zich weer aanmelden voor de Retail Jaarprijs. Evenals vorige jaren wordt de Retail Jaarprijs 1999 uitgereikt aan excellente winkelformules in twee categorieen. Een formuleprijs voor de beste individuele winkelier en een voor de beste formule in het grootwinkelbedrijf.

Omdat winkels of organisaties het op bepaalde onderdelen uitzonderlijk goed kunnen hebben gedaan, zijn er ook deelprijzen. De deelprijzen zijn onder meer Storemanager van het Jaar, Innovatief ondernemerschap, Instore Communicatie, Winkelinrichting, Informatie Technologie, Promotions en Arbozorg.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen