Den Haag Sculptuur 1999 op het Lange Voorhout

Datum nieuwsfeit: 22-06-1999

Datum: 30-3-1999
Bron: Stichting het voorhout van de beeldende kunst II Onderwerp: Den Haag Sculptuur 1999 van 22/6 t/m 14/9 op het Lange Voorhout

DEN HAAG SCULPTUUR 1999

Den Haag krijgt wederom een beeldententoonstelling op het Lange Voorhout, met de titel 'Den Haag Scultuur 1999; Engelse beelden op het Lange Voorhout'.
Voortbordurend op het enorme succes van de beeldententoon- stelling van vorig jaar ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan van Den Haag, organiseert de Stichting het Voorhout van de Beeldende Kunst II wederom een tentoonstelling op het Lange Voorhout. Van 22 juni tot en met 14 september, in het kader van Den Haag Sculptuur 1999, zijn ditmaal Engelse beeldhouwwerken uit deze eeuw te bezichtigen. De organisatoren streven naar een mooien evenwichtige expositie, die een maand langer duurt dan Den Haag Sculptuur '98 en ook iets ander in het seizoen ligt.

Voor meer informatie: