Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 22-06-1999

Dinsdag 22 Juni

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Wanroijseweg in Mill bleek dinsdagmorgen 1 op de 5 bestuurders te hard te rijden. Tijdens de controle is de snelheid van 501 passerende voertuigen gemeten waarvan 101 bestuurders te hard reden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 104 km/u. maar liefst 54 km/u te hard. De controle is gehouden binnen de bebouwde kom tussen 10.00 en 12.00 u.

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een aanrijding op de Udensedijk in Mill zijn dinsdagmiddag twee personen gewond geraakt. Een 22 jarige automobilist uit Mill verleende, komende vanaf de Koeweg, geen voorrang aan een 65 jarige automobiliste uit Mill die over de Udensedijk reed. De 22 jarige man is met een hoofdwond naar het ziekenhuis gebracht. Het 65 jarige slachtoffer is met hartklachten overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen.

AFVAL

De politie trof dinsdagmorgen wederom een enorme hoeveelheid afval aan bij de glascontainer op de Valuwe in Cuijk-Noord. Via het afval is een verda chte bekend geworden die woonachtig is in de wijk. Hij krijgt een boete van f. 100,-. De gemeente heeft het afval, waaronder vuilniszakken, matrassen, verf en papier, afgevoerd. Bekeken wordt of de kosten van het opruimen verhaald kunnen worden op de mogelijke veroorzakers.

DIEFSTAL AANHANGWAGEN

Tussen maandagavond en dinsdagmorgen is bij een woning aan de Hapseweg in Cuijk een aanhangwagen gestolen. De aanhangwagen stond onder een afdak.