Perslunch: IP-Virtual Private Networks

Aanvang 11.30 uur in zaal 'The Prince'

IP-Virtual Private Networks: levensader van de communicatie-economie

Geachte redactie,

Ondanks het grote economische en maatschappelijke belang van goede communicatie-voorzieningen, staan wij toch nog maar aan het begin van de ontwikkelingen in de telecomdienstverlening. Nog steeds dienen zich innoverende diensten aan, gebaseerd op de laatste stand van de technologie.
Met de introductie van IP-gebaseerde Virtual Private Network Service plaatst UUnet wederom een piketpaal in het vernieuwend telecomlandschap. Een dienstverlening met telecomdiensten, specifiek geënt op een onderneming met bijkantoren, aangesloten afnemers, toeleveranciers en andere partnerpartijen opent de weg voor beveiligde, beheersbare geïntegreerde communicatie binnen een organisatie en de bedrijfsketen waarin zij opereert.

Tijdens een perslunch op 23 juni a.s. zullen Marcel Parson, product manager en Frank Akihary marketing director UUnet, een toelichting geven op de specificaties van de nieuwe IP VPN-diensten, over de beschikbaarheidsgaranties (geregeld via Service Level Agreements), de 24-uurs netwerkmanagement-voorzieningen en over de technologie die ten grondslag ligt aan deze nieuwe generatie
telecommunicatievoorzieningen.

De presentatie begint om 11.30 uur met aansluitend een lunch om circa 12.30 uur. Tijdens de lunch is er tevens gelegenheid tot het stellen van vragen of het voeren van een gesprek op individuele basis.

Uiteraard vernemen wij graag vooraf of wij op uw komst mogen rekenen. Wij kunnen dan tevens voor een parkeerplaats zorgen. U kunt hiervoor bijgaande e-mail retourneren of ons bellen (030-6051415).

Met vriendelijke groet,
PRESSCOM PR & Marketing B.V.
Theo Vrugt