Ledenbijeenkomst MPT

Datum nieuwsfeit: 24-06-1999
Millennium Platform

MPT bijeenkomst op 24 juni

Op donderdag 24 juni houdt het MPT een bijeenkomst voor haar leden. Centraal in de bijeenkomst staan de resultaten van de audits die in de volgende ketens zijn gehouden:

- Chemicalikn en gevaarlijke stoffen;

- Container;

- Droge bulk;

- Brandstof;

- Medicijnen;

- Streekvervoer;

- Food en non-food artikelen.

Doel van de bijeenkomst is om:

- leerzame informatie te communiceren die uit de audits verkregen zijn;

- risicovolle elementen aan te geven vanuit de keten;
- knelpunten bespreekbaar te maken;

- aandacht te vestigen op faalfactoren;

- stil te staan bij veiligheidsfactoren.

De speerpunten van de audits hebben betrekking op de maatschappelijke relevante goederenstromen: medicijnen, voedsel en gevaarlijke stoffen. Terwijl de goederensoort-ketens ook de interactie van de vervoersmodaliteiten omvatten.
Het MPT heeft op het ogenblik sector-brede continuoteitsplannen in voorbereiding. Het is de bedoeling dat deze ook aan de demissionaire minister worden aangeboden.

De bijeenkomst gaat om 13:00 uur van start met een inlooplunch. Vanaf 14:00 uur nemen dagvoorzitter Marijn de Koning en de auditors u mee in de wereld van de transportketens. Uiteraard is er tijdens de middag voldoende ruimte voor interactie, discusie en het delen van kennis en kunde. Uiteraard wordt de bijeenkomst afgesloten met een hapje en een drankje. Vanaf 13:00 uur kunnen deelnemers terecht op 'Kasteel de Wittenburg', Landgoed de Wittenburg 1 te Wassenaar.

Voor eventuele aanmeldingen kunt u zich voor 31 mei wenden tot ons organiserend bureau Marleen Zuijderhoudt C.P.M. Het telefoonnummer is (070) 324 50 65.