EMC kent Copernicus Award toe aan Ernst & Young

Datum nieuwsfeit: 24-06-1999
Nederlandse CIO krijgt alle lof voor zijn inzet om informatie op ieder moment voor alle medewerkers toegankelijk te maken

Nieuwegein, 24 juni 1999 - EMC Corporation, toonaangevend leverancier van software en diensten voor bedrijfsbrede informatie-opslag, heeft de Europese Copernicus Award uitgereikt aan Peter van der Heijden, Chief Information Officer (CIO) bij Ernst & Young in Nederland. Peter van der Heijden ontvangt deze onderscheiding vanwege zijn voortdurende inzet om de toegang tot de aanwezige bedrijfskritische informatie voor alle medewerkers te optimaliseren.

Marc Sterenberg, Country Manager bij EMC Nederland: "Ernst en Young heeft onder leiding van Peter van der ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen