Gewijzigde verantwoordelijkheden SAP Executive Board

Datum nieuwsfeit: 24-06-1999
Internet-strategie vraagt om herziening van taken en verantwoordelijkheden

's Hertogenbosch, 24 juni 1999 - SAP maakt bekend dat de SAP Executive Board de verantwoordelijkheden van de vijf leden heeft aangepast aan de onlangs door het bedrijf aangekondigde Internet-strategie, mySAP.com. De nieuwe structuur van de Executive Board is een afspiegeling van de geleidelijke transformatie van SAP, van een 'single product' onderneming die software levert voor de automatisering van bedrijfsprocessen, tot een leverancier van verschillende oplossingen, diensten en producten, die ondernemingen voorziet van de middelen om succesvol te opereren binnen de Internet-economie.

Deze aanpassing van de SAP executive board bevestigt de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen