Hummingbird introduceert Enterprise Now!

Datum nieuwsfeit: 24-06-1999
PERSBERICHT

Hummingbird Enterprise Now! vereenvoudigt het ondernemingsbreed installeren van connectiviteits-software en biedt de laagste exploitatiekosten met een enkele oplossing

Organisaties hebben de keus uit elke willekeurige combinatie van Hummingbird's connectiviteitsproducten om aan hun specifieke eisen te voldoen

North York, Ontario (Canada), 24 juni 1999 - Hummingbird, een toonaangevend ontwikkelaar van ondernemingssoftware, heeft Enterprise Now! op de markt gebracht, een complete connectiviteitsoplossing, die volstaat met een enkele flexibele Enterprise Client License (ECL) en die gesteund wordt door Professional Services en onderhoud. Met deze oplossing stelt Hummingbird iedere organisatie in staat een keus te maken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen