RAM Mobile Data sponsort klassiek openluchtconcert

RAM Mobile Data persbericht

Aquacert

RAM Mobile Data is sponsor van een bijzonder klassiek openluchtconcert

Op vrijdagavond 25 en zaterdagavond 26 juni a.s. organiseert de Stichting Aquacert voor de vierde keer het Aquacert. Dit bijzondere openluchtconcert vindt traditioneel plaats op een podium in de vijver van de eeuwenoude buitenplaats Westerveld in 's-Graveland (bij Hilversum).
De aanvang is om 21:00 uur. De toegangsprijs bedraagt fl.30,--.

Aquacert, droomwereld van muziek water en licht

Tussen muziek en publiek is enkel water. De impact van de muziek wordt versterkt door de sfeer van het landgoed. Het water, de subtiele verlichting van het parkbos en de gepaste "special effects" geven het Aquacert een sprookjesachtige sfeer. Langzaam wordt u meegevoerd in de nacht....................

Programma
Het programma is dit jaar helemaal afgestemd op de romantische sfeer van het landgoed met het water en de invallende duisternis. We zetten de klok enkele eeuwen terug. Het orkest van de Amsterdamse Bach Solisten (bestaande uit leden van het Concertgebouw Orkest) speelt delen uit The Watermusic van Händel, eens gespeeld op een zomeravond in 1717 vanaf de oever van de Theems voor koning George I. De achtste symfonie van Hadyn, beter bekend als "Le Soir" zal de avond inluiden. Als hoogtepunt kunt u genieten van het zeer populair Celloconcert in D van Hadyn, uitgevoerd door de wereldberoemde celliste Quirine Viersen op haar Guarnericello uit 1715.

Kindermatinee
Ook is er op zaterdagmiddag om 14:00 uur weer een matinee voor kinderen, dit jaar uitgevoerd
door het Cuypersensemble. Dit orkest bestaat uit muzikaal getalenteerde kinderen onder leiding van de Hilversumse violist en docent Jouke van der Leest. Het wordt een programma vol leuke muziekstukken met uitleg. De toegang is voor kinderen gratis, voor begeleiders slechts fl. 5,--. Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa.

Kaarten bestellen
Informatie is aan te vragen door een e-mail te sturen aan:(webmaster@ram.nl)
Afgelopen jaren waren de concerten steeds volledig uitverkocht. Wij raden u daarom aan niet te lang met bestellen te wachten. Dit voorkomt teleurstellingen.