Tangram Netcommunicatie introduceert TICC

Datum nieuwsfeit: 25-06-1999

Tangram Netcommunicatie introduceert TICC Frank Meeuwsen

Nooit was het beheren van een website zo simpel

Tangram Netcommunicatie presenteert een nieuw content-managementsysteem voor professionele websites. Dit systeem, genaamd TICC (Tangram Internet Content Control), geeft de beheerder van een website ongekende mogelijkheden de eigen website zeer snel en efficiknt up-to-date te houden. Zonder extra software te installeren, zonder HTML te leren, alles loopt via de browser.

Het tijdperk van "Zet de folder maar op het Internet" is voorbij. Een website is net als een organisatie dynamisch en levend. Zeker als het om de inhoud gaat. Maar het was voorheen een zware klus om een website bij de tijd te houden in hetzelfde tempo als waarin de informatie ontstaat. TICC maakt een einde aan deze zware klus. TICC is een compleet content-managementsysteem wat organisaties in staat stelt een intra- of Internetsite volledig te beheren met behulp van een browser. Met behulp van een intuotieve en gebruikersvriendelijke interface wordt het plaatsen van nieuwe informatie op de website een peulenschil. TICC is in modules opgebouwd, zodat maatwerk voor elke organisatie nu binnen bereik komt. Zo kunt u makkelijk een discussieplatform of een mailinglist aan de website koppelen, die ook geheel vanuit de browser te beheren zijn.

TICC werkt op alle platformen en in alle 3.0+ browsers, er is geen extra software voor nodig en door de gebruikersvriendelijkheid is het mogelijk om in luttele minuten uw eigen website te vullen met content.

Enkele eigenschappen van TICC

7 U kunt nieuwsberichten plaatsen op de site, zelfs onder embargo. Het is bijvoorbeeld mogelijk per pagina autorisatie toe te passen op gebruikers-, redacteur- en groepsniveau. Hiermee heeft u dus het ultieme instrument om bepaalde informatie af te schermen van de buitenwereld; 7 Het is mogelijk automatisch links in artikelen aan te brengen die zowel naar teksten binnen de site als naar andere websites verwijzen; 7 Oudere documenten kunt u in een archief plaatsen, zodat deze documenten beschikbaar blijven. U bouwt op deze manier een eigen online bibliotheek; 7 Wij kunnen aan de site een discussiemodule verbinden. Dit geeft bezoekers de mogelijkheid actief deel te nemen aan een discussie. Op deze manier kunt u de aandacht vestigen op een bepaald onderwerp; 7 Door middel van mailinglists kunt u regelmatig contact onderhouden met personeel, klanten en andere geonteresseerden. Een mailinglist is te vergelijken met een personeelsblad of een nieuwsbrief. Het grootste verschil is dat u een mailinglist met een druk op de knop via E-Mail verstuurt naar alle abonnees.

Belangrijke voordelen van TICC

7 Grote schaalbaarheid van uw website. U kunt ongelimiteerd artikelen en documenten online plaatsen; 7 U bent niet meer afhankelijk van een derde partij om uw teksten online te zetten. U kunt het nu zelf; 7 Met enkele klikken kunt u delen van uw website personaliseren voor bijv. medewerkers, vaste klanten of specifieke doelgroepen; 7 De mogelijkheid tot maatwerk. Door de flexibiliteit van TICC kunnen we de programmatuur aanpassen aan uw wensen; 7 De lay-out van uw website wordt gescheiden van uw content bewaard. U heeft de mogelijkheid uw website een nieuw gezicht te geven door slechts iin template aan te passen; 7 TICC vereist geen speciale software voor de gebruiker. U heeft voldoende aan een browser en een internetverbinding.

Tangram Netcommunicatie: Digitale webarchitecten

Tangram Netcommunicatie is een jong bedrijf uit Zeist met als doel het crekren en uitvoeren van digitale communicatieconcepten. Dit vertaalt zich in de implementatie van websites die meer bieden dan een digitale brochure. We werken als een architect, die meer doet dan "even" een huis bouwen, maar nadenkt over concepten die gerelateerd zijn aan de bewoner van het pand. Zo crekert Tangram Netcommunicatie een virtuele leefomgeving voor bedrijven en instellingen die meer uit hun Internetsite willen halen dan kwantitatieve bezoekersaantallen. Deze denkwijze heeft geresulteerd in de geboorte van TICC. Door het gebruik van TICC heeft u volledige controle over uw content en uw digitale communicatie.

Communicatie, creativiteit, control

Tangram Netcommunicatie steunt in haar visie sterk op de drie C's: Communicatie, Creativiteit en Control. Communicatie is een onontbeerlijke pijler voor elke zakelijke Internettoepassing. Creativiteit is noodzakelijk om bezoekers te prikkelen en over te halen terug te keren of actie te ondernemen op de site (respons, e-commerce, inschrijvingen). Control is belangrijk voor de beheerder van de website. Hij of zij dient volledige controle te hebben over de content van de website, om zo optimaal te kunnen profiteren van de voordelen die een dynamische website biedt. Tangram Netcommunicatie geeft hierin adviezen en richting.

Gebruikers van TICC

Op dit moment zijn al verschillende website TICC-enabled, zoals:

Plusmarkt: www.plusmarkt.nl

Academic Transfer: www.academictransfer.nl

FunktieMediair: www.funktiemediair.nl

Capacity: www.capacity.nl

Onze Portfolio bevat een volledige klantenlijst

25/06/1999