Verbondsadviesraad over politieke samenwerking GPV en RPF

Datum nieuwsfeit: 26-06-1999

Verbondsadviesraad over politieke samenwerking GPV en RPF

Zaterdag 26 juni organiseert het GPV vanaf 10.00 uur een Verbondsadviesraad (VAR) over politieke samenwerking in congrescentrum 'de Reehorst' te Ede. Afgevaardigden van GPV-verenigingen krijgen hierbij de gelegenheid om de politieke samenwerking met de RPF te bediscussiëren en om het bestuur van het GPV te adviseren.

Daarnaast zal er gedurende de Verbondsadviesraad een balans worden opgemaakt van de samenwerkingsdiscussie GPV-RPF. Hierbij komt de Inventarisatienota discussie samenwerking GPV-RPF naar aanleiding van het Visiedocument 'Met het oog op de toekomst' aan bod. Drie deelsessies over Politieke integratie op alle niveaus, Samenwerking & organisatie in de praktijk en Samenwerking: 1+1 >2 geven de deelnemers van deze dag de gelegenheid om stellingen uit te werken en conclusies te trekken. Een ronde-tafel-gesprek met onder andere G.J. Schutte (fractievoorzitter GPV in Tweede Kamer) en K. Veling (fractievoorzitter GPV in Eerste Kamer) en een politieke rede door G.J. Schutte completeren de Verbondsadviesraad.