FAST Multimedia introduceert nieuwe optie 601.Director

Datum nieuwsfeit: 28-06-1999

juni 1999

Revolutionaire nieuwe optie voor de 601.Director.

Tijdens de ITVS in Montreux (10-15 juni) heeft FAST Multimedia een nieuwe revolutionaire optie gepresenteerd voor haar realtime 601.Director non-lineair editing systeem. FAST noemt de technologie waarop de optie gebaseerd is: InTime Processing en is een door FAST zelf ontwikkelde en gepatenteerde technologie. Een 601.Director welke optioneel gebruikt maakt van InTime Processing krijgt hierdoor nagenoeg onbeperkte realtime en layering mogelijkheden.

De InTime Processing technologie is een unieke combinatie van een zeer innovatief ontworpen open hardware oplossing en softwarematig realtime "rendering". Zowel eigen effecten alsmede plug-in effecten kunnen hierdoor binnen de FAST.Studio editingsoftware volledig ondersteund worden. De voordelen zijn dan ook zeer duidelijk t.o.v. de gebruikelijk hardware gebaseerde oplossingen: meer snelheid, flexibiliteit en een gegarandeerde perfecte beeldkwaliteit.

FAST is er met haar InTime Processing technologie er weer in geslaagd als eerste een nieuwe technologie te introduceren en een doorbraak te forceren in realtime en layering mogelijkheden.

De InTime Processing technologie is eind van dit jaar leverbaar.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met: Mediamore Data Vision B.V., Roy van Diepen, General Manager Telefoon: 0183-69 93 00, e-mail: (Royvandiepen@Mediamore.nl)