Workshop: Mogelijkheden van adverteren via het Internet

Datum nieuwsfeit: 29-06-1999

PERSBERICHT

Workshop ‘Webvertising’ van MIDAS-NET Nederland toont ongekende mogelijkheden van adverteren via het Internet

Veel bedrijven en organisaties maken nog steeds gebruik van traditionele instrumen-ten als persberichten, advertenties en direct mailings om hun bedrijf onder de aandacht te brengen van potentiële klanten, afnemers en andere commerciële relaties. Slechts weinig ondernemers blijken op dit moment op de hoogte te zijn van de talloze mogelijkheden die het Internet hen biedt ten aanzien van hun externe bedrijfscommunicatie. Ondernemers die zich in dit beeld herkennen, mogen de workshop ‘Webvertising ’
die MIDAS-NET Nederland op 29 juni a.s. bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen