CDmama laat klant zelf CD's samenstellen

Datum nieuwsfeit: 29-06-1999
CDmama/Music Net Wizards B.V.

3840 AK Harderwijk

Tel: 0341- 434487

29 juni 1999

CDmama laat de klant zelf CD's samenstellen

Veel mensen zijn nog niet bekend met het internet, maar het is niet meer weg te denken uit onze samenleving en de mogelijkheden zijn zo goed als onbegrensd. Deze week zal er worden gestart met de voorkeur CD verkoop op het internet. De bezoekers kunnen aan de hand van te beluisteren muziek fragmenten hun eigen CD samenstellen. CDmama is de online CDwinkel van de Music Net Wizards. De winkel zal beschik-baar zijn in 5 talen.

De consument heeft de kwaliteit in eigen hand

Het is niet meer nodig een complete CD te kopen voor enkele goede tracks. De consument laat alleen de tracks die aanspreken op een CD plaatsen. Het assortiment zal bestaan uit een band-gedeelte en

een dance-gedeelte, onderverdeeld in verschillende genres. CDmama streeft ernaar de verkoopprijzen lager te houden dan de winkelprijzen van CD's.

Unieke mogelijkheid voor artiesten

Bands en producers hoeven zich niet meer aan te sluiten bij een platenmaatschappij. Er kan nu gebruik worden gemaakt van de meest directe vorm van mu-ziekverspreiding. Direct van de makers naar de con-sument.

Nadere informatie:

Diederick Hoekert, managing director