Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: Trouwheid van de klant aan de supermarkt

Datum nieuwsfeit: 01-07-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Universiteit Maastricht

Wetenschappelijke gebeurtenissen aan de Universiteit Maastricht

relatiemarketing
detailhandel
1 juli, 14.00 uur (nieuwe aula, Minderbroedersberg 4-6)
Promotie mw.drs. G.J. Odekerken-Schröder
The role of the buyer in affecting buyer-seller relationships
Promotores: prof.dr. J.D.P. Kasper en prof.dr. J.C. Hoekstra (EUR)

Meer dan 1.700 consumenten in Nederland, België en Amerika hebben een vragenlijst ingevuld die betrekking had op trouw van klanten aan kledingwinkels of supermarkten. Uit ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie