WRQ benoemt vijf topmanagers

Datum nieuwsfeit: 01-07-1999

Den Haag, 1 juli 1999 - WRQ Inc., leverancier van geavanceerde software en diensten voor het ontwikkelen van e-business omgevingen, maakt bekend dat Kevin Klustner, Betsy Hall, Mike Metzger, Sue Lewis en Candy Marshall zijn toegetreden tot het managementteam. WRQ heeft hiertoe besloten om nieuwe strategische initiatieven te kunnen ontplooien en gebruik te maken van de kansen die de markt momenteel biedt. Deze aankondiging volgt op de bekendmaking van de recordcijfers over het eerste kwartaal 1999, waarin de wereldwijde verkopen van WRQ met 31 procent stegen, in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar.

Kevin Klustner wordt als chief
operating officer (coo) verantwoordelijk voor alle business units van WRQ, de wereldwijde verkopen en de bedrijfsmarketing, waarbij de nadruk ligt op de bedrijfsstrategie en strategische samenwerkingsverbanden. Hij is zes jaar vice-president producten en marketing geweest. Voordat hij bij WRQ kwam werken, was Klustner actief voor Hewlett-Packard.

Betsy Hall is als vice-president
worldwide sales verantwoordelijk voor de verkoop van WRQ-producten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Midden-Oosten, Afrika en de Aziatisch-Pacifische regio. Tevens vallen de telesales/telemarketing en verkoopoperaties binnen haar takenpakket. Voorheen was zij bij WRQ directeur verkoop voor Noord- en Zuid-Amerika. Ze heeft 16 jaar ervaring in de verkoop van geavanceerde technologische producten en in het verkoopmanagement.

Mike Metzger is als vice president
products verantwoordelijk voor de overall productstrategie en -supervisie. Metzger werkt sinds september 1998 bij WRQ als business unit manager voor de WRQ Express softwarebeheer-productlijn. Voorheen heeft hij bij RealNetworks en Microsoft gewerkt.

Sue Lewis is als vice-president
corporate marketing verantwoordelijk voor de e-business strategie van WRQ, de wereldwijde marketing van de distributie en de marketingcommunicatie voor het hele bedrijf. Lewis werkt sinds 1996 bij WRQ als directeur business development. Voorheen werkte ze voor Computer Associates en Digital Equipment Corporation.

Candy Marshall is als vice president
legal and human resources verantwoordelijk voor alle juridische kwesties bij WRQ en zal tevens voor de coördinatie hiervan zorgen. Daarnaast heeft zij de supervisie over het personeelsbeleid. Marshall werkt sinds 1996 bij WRQ.

Over WRQ
WRQ, opgericht in 1981, ontwikkelt software
voor het koppelen, het beheren en het beveiligen van bedrijfsnetwerken. Deze verminderen en de kosten te beheren en bieden een hoge kwaliteit. De WRQ-producten worden ondersteund door WRQ's Guide Services technische supportprogramma.
WRQ is een particuliere onderneming en
behoort tot de 17 grootste onafhankelijke PC-softwareleveranciers in de Verenigde Staten. Het bedrijf beschikt wereldwijd over vestigingen en distribueert haar producten in meer dan vijftig landen via een wereldwijd distributeursnetwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Seattle (VS). Het Europese hoofdkantoor is sinds 1989 gevestigd in Den Haag. In Nederland worden de WRQ-producten gedistribueerd door BMC Software Services in Den Haag en Cosyco Software in Eindhoven. De distributeur in België is Cosyco Software België in Vilvoorde.

VOOR MEER INFORMATIE
WRQ, Gerthild van Kampen, tel. + 31 (0)70 -
of Monogram Communication Strategies (MCS)
B.V., Anneke de Kort,
tel. + 31 (0)23 - 562 82 08
WRQ is te bereiken op het Web: www.wrq.com

WRQ, het WRQ-logo, WRQ Guide Services en
Reflection zijn handelsmerken van WRQ, Inc. en zijn geregistreerd in de Verenigde Staten en in andere landen. Reflection EnterView, Reflection Hands-Free Administration, WRQ Express en AtGuard zijn handelsmerken van WRQ, Inc. Andere merk- en productnamen zijn handelsmerken van hun respectieve houders.