WebQoS nu ook voor Windows NT en Linux

Datum nieuwsfeit: 01-07-1999

WebQoS nu ook voor Windows NT en Linux

Amstelveen, 1 juli 1999 - Hewlett-Packard heeft WebQoS geschikt gemaakt voor Windows NT en Linux, respectievelijk de meest gebruikte en snelst groeiende besturingssystemen voor Web-sites. HP WebQoS is een belangrijk onderdeel van HP's e-services strategie. Het versterkt sites van online retailers tegen mogelijke crashes en zorgt voor een voortdurend hoog serviceniveau, wat de klantenbinding versterkt.

Met de nieuwe, gelaagde productlijn van HP WebQoS kiezen gebruikers de oplossing die het beste bij hen past en groeit WebQoS moeiteloos met de organisatie mee:

* ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen