Kant-en-klare HP-UX- en NT-firewall voor het mkb

Datum nieuwsfeit: 01-07-1999

99150

Amstelveen, 1 juli 1999 - Het Praesidium Secure 9000-programma van Hewlett-Packard is, na een test in de Verenigde Staten, nu wereldwijd beschikbaar. Het Praesidium Secure 9000-programma is een betaalbare, kant-en-klare beveiligingsoplossing voor het MKB met toonaangevende schaalbaarheid, beveiliging en bedrijfskritische prestaties voor Internet-applicaties.

Praesidium Secure 9000 combineert de Praesidium e-Firewall met de HP 9000 A-Class Enterprise Server, de HP 9000 R-Class Enterprise Server of de HP NetServer E 60
Windows NT server. Nadat het eerst in de Verenigde Staten als proef is beschikken hiermee over een robuust, veilig en uitstekend presterend serverplatform tegen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen