Sonepar Distribution doet openbaar bod op Otra gestand

Otra N.V.

created 07/01/99

Sonepar Distribution doet openbaar bod op Otra gestand

Onder verwijzing naar het biedingsbericht van 4 juni 1999 delen Sonepar Distribution S.A. en Otra N.V. mede dat Sonepar Distribution S.A. het openbaar bod op alle uitstaande gewone aandelen Otra N.V. gestand doet.

Bij sluiting van de aanmeldingstermijn waren 8.284.768 gewone aandelen Otra N.V. aangemeld. Na verwerving van de aangemelde aandelen zal Sonepar Distribution S.A. 95,6 % van de uitstaande gewone aandelen Otra N.V. houden, inclusief de aandelen die zij reeds in haar bezit heeft.

Met ingang van 6 juli 1999 zal de betaling op de aangemelde en geleverde gewone aandelen Otra N.V. plaatsvinden.

Sonepar Distribution S.A. is bereid tot en met 31 juli 1999 nog niet aangemelde gewone aandelen Otra N.V. op de in het biedingsbericht vermelde voorwaarden te accepteren. Ter zake van het openbaar bod wordt door Sonepar Distribution S.A. aan de tot AEX-Effectenbeurs N.V. Toegelaten Instellingen een provisie vergoed van euro 0,03 per geleverd gewoon aandeel Otra N.V.

Parijs, 1 juli 1999 Amsterdam, 1 juli 1999
Sonepar Distribution S.A. Otra N.V.
De Raad van Bestuur De Raad van Bestuur

Voor nadere informatie: