Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Helmond

Persberichten 2 juli 1999/

Berichten uit Helmond

Helmond: Autobrand
Vandaag is omstreeks 02.05 uur, een auto in brand geraakt op het Hollandhof. De brandweer heeft de personenauto geblust. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

Helmond: Inbraak in bedrijf
Vandaag, omstreeks 03.40 uur, is er een ruit van de voordeur van een winkelpand aan de Wethouder Ebbenlaan ingeslagen. Onbekend is nog of er iets uit de winkel is gestolen.
Vanmorgen, omstreeks 08.10 uur, bleek de glazen voordeur van een bedrijfspand op de Ameidewal te zijn vernield. In het pand zijn enkele kasten doorzocht. Ook hier is nog niet bekend wat er eventueel is weggenomen.

Helmond: Diefstal auto
Vandaag is omstreeks 05.25 uur, een gestolen auto, een Opel Kadett aangetroffen op het Sallandhof. De auto was doorverbonden. Er was met de auto gecrost en de carterpan was dermate beschadigd dat de olie uit de motor was gelopen. De auto is getakeld. De eigenaar is in kennis gesteld. De auto bleek eerder op de avond te zijn gestolen vanaf het Sallandhof.

Helmond: Inbraak in woning
Vanochtend, omstreeks 07.10 uur, ontdekten de bewoners van een pand aan de Dijksestraat, dat er in hun woning was ingebroken. De dader wist de woning binnen te komen via het plat dak en een openstaand raam op de verdieping. Uit de woning is geld weggenomen.