Prijsinfo Nederlandse versie Windows 98 Second Edition

Datum nieuwsfeit: 02-07-1999
Geachte redactie,

Wellicht ten overvloede, maar om er zeker van te zijn dat u over de juiste prijsinformatie beschikt, sturen wij u hierbij alsnog de betreffende alinea uit het persbericht dat u eerder vandaag van ons ontving. De genoemde prijzen zijn namelijk vermeld in euro, hetgeen bij sommige ontvangers niet correct schijnt over te komen.

Prijs en beschikbaarheid
De verkoopprijs van Windows 98 Second Edition voor gebruikers van Windows 95 en Windows 3.1 blijft circa euro 102,-. Dit is gelijk aan de (huidigeinternetredactie@damiate.hdc.nl)
verkooprijs van Windows 98. De Windows 98 Second Edition Updates cd-rom voor de huidige gebruikers van Windows 98 is te bestellen op de Windows 98 website (www.microsoft.com/benelux/windows/). De update kost euro 19,95
exclusief verzend- en administratiekosten. Ook is het mogelijk om alleen Windows 98 Service Pack 1 op CD te bestellen.

Peter de Groot
Monogram Communication Strategies (MCS) BV