Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 04-07-1999

Zondag 4 Juli

DIEFSTAL AUTO CUIJK

Vanaf de Sportlaan te Cuijk is tussen 30 juni 1999 en 2 juli 1999 een grijze Opel Corsa, kenteken KY-60-FR ontvreemd. Waarde f 1500,--

DIEFSTAL AANHANGWAGEN MILL

In de nacht van 2 op 3 juli 1999 is vanaf de Borneoweg te Mill een bruine aanhangwagen ontvreemd. Waarde f 1500,--

INBESLAGNAME HONDEN MILL

Op 3 juli 1999 zijn bij een bedrijf aan de Graafseweg te Mill 17 honden inbeslaggenomen. Het bedrijf had slechts toestemming om 2 honden te hebben. Er was reeds eerder proces-verbaal opgemaakt ivm te grootte aantal honden. Tegen de eigenaar is proces-verbaal opgemaakt.

AUTOBRAND HAPS

Op 3 juli 1999 omstreeks 21.10 uur stopte een 21 jarige automobiliste uit Kollum bij een benzinestation aan de A73 onder Haps. De bestuurster dacht aan problemen met het koelsysteen, omdat er rook onder motorkap kwam. Toen zij echter de motorkap openden sloegen de vlammen er onderuit. Auto brandde geheel uit. Brandweer Haps bluste de brand.