Trudy Prins nieuwe directeur Stivoro

STIVORO PERSBERICHT

Verschenen 5 juli 1999

Trudy Prins nieuwe directeur Stivoro

Trudy (drs. G.J.J.) Prins is met ingang van 6 juli 1999 directeur van de Stichting Volksgezondheid en Roken (Stivoro). Zij volgt Boudewijn de Blij op. Hij vertrekt naar de Nederlandse Hartstichting waar hij op termijn de algemeen directeur opvolgt.

Trudy Prins is afkomstig van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland waar zij productgroepmanager communicatie was. Daarvoor werkte zij bij het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij.

Hier was zij achtereenvolgens hoofd van het informatiecentrum van de Algemene Inspectiedienst, hoofd Voorlichting en Inspraak van de Landinrichtingsdienst en hoofd van het Bureau Algemeen Secretariaat en Protocol van de directie Kabinet. Eerder was zij hoofd van de afdeling Voorlichting en Public Relations van de Nationale Kruisvereniging. Zij is afgestudeerd aan de RU Utrecht in de Engelse Taal en Letterkunde en Algemene Literatuurwetenschap (cum laude).

Trudy Prins (44) is getrouwd en heeft 2 kinderen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Trudy Prins, directeur Stivoro
tel.: 070 352 25 54, privé tel.: 030 251 13 62, mobiel tel.: 06 546 274 77, fax: 070 354 48 29