Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 06-07-1999

Dinsdag 6 Juli

DOORGEREDEN NA AANRIJDING ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag liep een op dek 10 van de parkeergarage aan de Wolvenhoek geparkeerd staande personenauto aanzienlijke schade op. Vrijwel de gehele linkerzijde van de auto liep schade op kennelijk veroorzaakt door een andere automobilist. Deze is na het ongeval doorgereden. Aan de hand van opgenomen videobeelden wordt bezien of de dader te achterhalen valt.

DRUGGEBRUIK ('s-Hertogenbosch)

Tegen een 30-jarige inwoner van Oss is maandagavond proces-verbaal proces-verbaal opgemaakt omdat hij in het openbaar op de Barbaraplaats drugs aan het gebruiken was.

AUTO IN BRAND (Drunen)

Maandagavond is langs de roeivijver aan de Duinweg in Drunen een Opel Corsa in brand gestoken. De auto bleek op 4 juli in Drunen te zijn ontvreemd.

VERNIELING (Herpt)

Maandagavond is de gevel van een pand aan de Bernsestraat in Herpt vernield. Er is een emmer met teer tegen aan gegooid

DIEFSTAL PLANTEN ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht zijn door de politie drie gezinsleden, een 31-jarige man, een 34 jarige vrouw en hun 10-jarige zoon betrapt op het stelen van planten uit een tuin aan de Rijnstraat. De man en de vrouw zijn aangehouden. De jongen is bij familie ondergebracht.

AANGEHOUDEN WEGENS BELEDIGING (Rosmalen)

Aan de Raadhuisstraat in Rosmalen is afgelopen nacht een 15-jarige jongen uit 's-Hertogenbosch aangehouden. Hij gedroeg zeer recalcitrant en agressief, spuugde een politieagent en beledigde meerdere politiemensen door hen voor alles en nog wat uit te schelden. De jongen moest geboeid overgebracht worden naar het politiebureau. Omdat er met de jongen geen land de bezeilen was is hij ingesloten. De politie moest afgelopen nacht ingrijpen toen een jongerenfeest aan de Raadhuisstraat uit de hand dreigde te lopen toen ongenodigde gasten zich in het feestgedruis mengden.

HENNEPKWEKERIJ ('s-Hertogenbosch)

In een woning aan de Rontgenstraat in 's-Hertogenbosch is vanmorgen een hennepkwekerij opgerold. In een kamer werd een in bedrijf zijnde kwekerij met 128 hennepplanten aangetroffen. In een andere kamer was een begin gemaakt met de opbouw van een kwekerij. Alle planten alsmede de voor de kweek benodigde apparatuur zijn inbeslag genomen. Tegen de hoofdbewoner van pand, een 33 jarige man wordt proces-verbaal opgemaakt.