MGE levert UPS-systemen tijdens microsoft's Teched

Datum nieuwsfeit: 07-07-1999
MGE LEVERT UPS-SYSTEMEN VOOR MEEST KRITISCHE TOEPASSINGEN TIJDENS MICROSOFT S TECHED

Waddinxveen, 7 juli 1999. MGE UPS SYSTEMEN uit Waddinxveen levert voor de meest kritische toepassingen tijdens Microsofts Teched die van 6 t/m 9 juli a.s. in de Amsterdamse RAI wordt gehouden de uninterruptable power supplies.

Het gaat met name om het Digital Nervous System (DNS) en de binnen dat kader te houden Fast Tracks Sessions. Deze sessie zijn bestemd voor software developers en bieden de laatste informatie uit de Business Applications Conference die eerder dit jaar werd gehouden. Met deze informatie leren de ontwikkelaars hoe effectief Microsoft technologieen, third-party producten en legacy systems te integreren.
De drie zogenaamde BizApps tracks die te samen de DNS Fast Tracks vormen zijn technische how-to workshops ontwikkelt om ontwikkelaars, systeem integrators, systeem architecten en Independent Software Vendors (ISVs) te leren hoe disparate computer systemen en line-of-business applications te integreren in complete, end-to-end oplossingen.

MGE UPS SYSTEMS is door de organisatie verzocht om de meest kritische computers door middel van een centraal opgesteld UPS systeem te beschermen. Daarvoor is een Galaxypw 60 kVA systeem geplaatst wat het gehele DNS (Digital Nervous System) zal beschermen. De Galaxy productlijn kan tussen de 20 en de 120 kVA aan (drie fasen input en drie fasen output). Het gaat om een van de laatste nieuwe modellen uit de Galaxy-lijn van MGE UPS Systemen en is een goede oplossing ter bescherming van bedrijfskritische-, industriele- , medische toepassingen en voor de bescherming van netwerken en telecommunicatie.

Over MGE UPS Systems
Het bedrijf ontstond in 1996 uit een afdeling van de multinational Schneider Group waarin het 35 jaar voortbouwde op de merken Merlin Gerin, Topaz en Square D. Haar UPS-producten, stroomconditioners en bijbehorende communicatie-software bieden een stroombeveiliging voor een brede waaier aan toepassingen, van grote mainframe- tot midrange-systemen, pc-netwerken en standalone pc's. Het bedrijf heeft zijn hoofdzetel in Grenoble, Frankrijk. MGE heeft een omzet van ruim 470 miljoen dollar is met meer dan 2.000 medewerkers vertegenwoordigd in ruim 100 landen in alle werelddelen. De producten en diensten worden intensief gebruikt in de sectoren IT, financikle dienstverlening, telecommunicatie, gezondheidszorg, transport en overheid. Belangrijke relaties zijn onder meer KPMG, British Telecom, IBM, HP en Sun.

Nadere informatie omtrent het bovenstaande wordt u gaarne verstrekt door: Rob Schouten van MGE UPS SYSTEMS (Nederland), tel: 0182 - 64 65 of door Frank D.P.M. Lether van Presstige Public Relations, die via 033 - 245 00 70 bereikbaar is.