Auto Lease op monsterboard.nl

Datum nieuwsfeit: 07-07-1999

Amsterdam, 7 juli 1999

Samenwerking met Internet-leasemaatschappij Flexlease.nl ALLES OVER LEASE-AUTO'S OP MONSTERBOARD.NL

Monsterboard.nl start vandaag de sectie 'Auto Lease' met alle mogelijke informatie over de auto van de zaak. Dit in samenwerking met Flexlease.nl, dat op Internet flexibele autoleasecontracten aanbiedt. Het kiezen van een auto is nog steeds een van de leukste mijlpalen in een carriere. In 'Auto Lease', gaat het over alle mogelijke prijzen, modellen, contracten en voor- en nadelen op belastinggebied. Bezoekers van de Monsterboard.nl-site kunnen verder een kijkje nemen in de Flexlease.nl-showroom om zich te oriknteren op modellen en types en om vragen te stellen aan medewerkers. Zelfs direct een lease-auto bestellen, behoort tot de mogelijkheden.

"Monsterboard.nl ontwikkelt zich tot een kenniscentrum over werken en daar hoort ook de lease-auto bij. Flexlease.nl is een uitstekende partner voor ons: het bedrijf volgt de trend van korter durende arbeidscontracten met flexibele leasetermijnen", aldus manager Martijn van den Heuvel. Voor Flexlease.nl betekent de samenwerking een uitbreiding van haar dienstverlening via het Internet en een groter bereik onder potentikle berijders en beslissers bij werkgevers. Manager Jeff Visser van Flexlease.nl heeft hoge verwachtingen van de samenwerking. "Een leasecontract hoeft echt geen drie of vier jaar te duren. Wat wij flexleasen noemen is het flexibele, ongebonden antwoord op de toenemende individuele mobiliteit. We hebben al een prachtige Mercedes uit de A-klasse voor nog geen 1000 gulden per maand voor een flexibele periode. Gunstige tarieven, veel mogelijkheden en online de zaken regelen, dat past bij het profiel van de professional die Monsterboard.nl aantrekt."

Flexlease.nl is de eerste Europese autoleasemaatschappij die exclusief via Internet opereert. Bij Flexlease.nl kan een auto geleast worden voor een flexibele periode tegen een scherpe prijs. Na de minimum contractduur van drie maanden mag de auto op elk gewenst moment ingeleverd worden. Flexlease.nl is ontstaan in reactie op de vraag naar leasecontracten met een flexibele looptijd op basis van de mogelijkheden van Internet. In Flexlease.nl zijn de kennis en ervaring van oprichters Personal Car Lease en Internet-bureau NetlinQ verenigd. Flexlease.nl is 24 uur per dag open, biedt een ruim gesorteerde en eenvoudig doorzoekbare showroom annex database met snel te leveren auto's. Het is mogelijk direct via Internet een leasecontract af te sluiten en de bestelling te plaatsen.

Monsterboard.nl maakt deel uit van Monster.com, het grootste internationale carrihrenetwerk op het World Wide Web. Maandelijks bezoeken meer dan 7,6 miljoen mensen wereldwijd de Monster-sites. De internationale database omvat meer dan 1 miljoen c.v.'s en meer dan 200.000 vacatures. Wereldwijd werven nu 80.000 bedrijven personeel via Monster-sites in acht verschillende landen.

Noot aan de redactie:
De virtuele showroom is te bereiken via
content.monsterboard.nl/career/lease/

Voor meer informatie en beeldmateriaal:
Martijn van den Heuvel
Monsterboard.nl