Hans Kaashoek toegetreden tot directie Xerox Nederland

Datum nieuwsfeit: 07-07-1999

Hans Kaashoek toegetreden tot directie Xerox (Nederland) B.V.

Amstelveen, 7 juli 1999 ­ Met ingang van juni is Hans Kaashoek, General Manager Xerox Professional Services Noord-Europa, toegetreden tot de directie van Xerox (Nederland) B.V. als Directeur Professional Services. Kaashoek krijgt in zijn nieuwe functie de directe verantwoordelijkheid voor alle diensten van Xerox Professional Services en Xerox Business Systems. Ook is hij verantwoordelijk voor het geïntegreerde service-aanbod van Xerox met daarin alle diensten en oplossingen op het gebied van digitaal document management, facility management en projectrealisatie. Kaashoek blijft daarnaast actief als General Manager Xerox Professional Services Noord-Europa.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen