HTM Dem Haag zet extra bussen in tijdens North Sea Jazz

Datum nieuwsfeit: 08-07-1999

Persbericht nr. 12, 8 juli 1999

HTM ZET EXTRA BUSSEN IN TIJDENS GEHELE WEEKEND

Van vrijdag 9 juli tot en met zondag 11 juli vindt in het Nederlands Congres Centrum (NCC) in Den Haag het North Sea Jazz-festival plaats. Voor de vele duizenden bezoekers zet HTM extra trams en bussen in. Gezien het mooie weer verwacht HTM extra drukte in Scheveningen. HTM-Specials BV verzorgt dit jaar tijdens het festival met vijf speciale nachtbussen en één nachttram het nachtvervoer in de hele Haagse regio.

Dienstregeling van het speciale nachtvervoer Vanaf 0.15 tot 3.40 (op zondag 11 juli tot 2.50) vertrekken de bussen en de tram vanaf halte Johan de Wittlaan. * elke 30 minuten richting Leidschendam Bus A * elke 30 minuten richting Vrederust Bus B * elke 30 minuten richting Scheveningen Bus C * elke 30 minuten richting Ockenburg/Houtwijk Bus D * elke 30 minuten richting Voorburg/Rijswijk Bus E * elke 12 minuten richting Centraal Station Tram 19 Dit is een speciale tram die tijdens North Sea Jazz-festival rijdt.

Voor het nachtvervoer tijdens het festival worden speciale vervoerbewijzen gemaakt. De prijs voor een enkele reis bedraagt 5,-. Op vrijdag 9 juli is een speciale ´3 dagen nachtnetkaart´te koop. Deze kost 12,50. Bovenstaande kaarten zijn tijdens het festival te koop aan de speciale HTM-Specialsbalie in de hal van het NCC èn in de speciale nachtbussen en nachttram. Bovendien zijn deze kaarten ook geldig op het reguliere nachtnet van HTM.

Artiestenvervoer HTM Selected Services BV, de HTM-dochter voor het zakelijke en het VIP-vervoer, verzorgt exclusief het artiestenvervoer van en naar Schiphol.

Reguliere vervoerbewijzen zoals strippenkaarten en abonnementen, zijn niet geldig.

HTM - Bureau Public Relations telefoon 070-3848534

Kaartverkoop en geldigheid vervoerbewijzen