Tot 1,5 miljoen premie beschikbaar voor Nederlandse sites

Datum nieuwsfeit: 09-07-1999
Bron: 7x24
Meer uit deze bron

Tot 1,5 miljoen premie beschikbaar voor Nederlandse sites.

Amsterdam. 9 juli 1999.

Komende week start een promotie-campagne voor de nieuwe site www.register.nl. Op deze site kunnen bezoekers op zoek naar Nederlandse bedrijven, producten en prijzen. Een unieke site omdat van de bedrijven die zich hier hebben aangemeld het complete assortiment kan worden opgenomen, met per product de prijs, levertijd en garantie.

Eigenaren van Nederlands-talige sites die informatie over www.register.nl of een banner plaatsen waarvandaan doorgeklikt wordt, ontvangen per bedrijf dat zich opgeeft een premie van f 25,-.

Doel van de promotie-campagne is nog dit jaar 60.000 bedrijven in te schrijven bij www.register.nl. De bedrijven die zich inschrijven krijgen de eerste 5 maanden (tot en met 31 december 1999) gratis.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Deccaweg 38