Sygate Internet gateway connect gebruikers voor lage prijs

Datum nieuwsfeit: 09-07-1999
Bedrijf: WINS
Contact: Dhr. H.B. Blaauw
website: www.win-s.com
email: sygate@win-s.com

De rekensom is eenvoudig, 1 internet account + meerdere gebruikers = Sygate
3.0
Internet gateway software. Sygate connect gebruikers voor een lage prijs.

Hillegom, 9 juli 1999: WINS, distributeur/reseller in oplossingen voor o.a. Windows NT- en Internet, maakt u attent op een product waarmee u op een 'goedkope' wijze meerdere gebruikers toegang kunt geven tot het Internet.

Sygate is de Internet sharing software waarmee u 1 internet account kunt delen over uw netwerk. Het product werkt als een proxy server of gateway en heeft zelfs de beschikking over een firewall.

Sygate werkt met Digital Subscriber Line, T1, ISDN, kabel-modem en zelfs DirectPC. Als uw Sygate server het Internet benadert met een dial-up verbinding, dan maakt deze automatisch connectie als een gebruiker daar om vraagt. Omdat het product als een gateway gebruikt kan worden behoeft het weinig ingewikkelde instellingen.

De kenmerken van het product zijn:

- eenvoudige installatie en configuratie;

- ondersteuning voor VPN's;

- uitgebreide applicatie ondersteuning;

- ingebouwde DHCP server;

- blacklist en whitelist;

- ingebouwde firewall;

- ...enz.

Bedrijven zoals Zoom Telephonics, Samsung SDS, ActionTec, NDC Communications en Zoomtel leveren Sygate 3.0 mee met hun specifieke SOHO oplossingen. Dit bewijst dat het een betrouwbaar product is tegen een zeer betaalbare prijs!

WINS levert een 3-user versie van Sygate voor FL. 101,05 incl. BTW.

* Waar te verkrijgen?
Het product is te verkrijgen bij WINS. U kunt een versie van het product downloaden op www.sygate.com (deze werkt tot 75 Mb dataverkeer). Als u het product wilt aanschaffen dan kunt u een email sturen aan sygate@win-s.com.