Strip- en Cartoonfigurenweekend Kijkduin

STICHTING PROMOTIE DEN HAAG

Strip- en Cartoonfigurenweekend Kijkduin

STRIP- EN CARTOONFIGURENWEEKEND KIJKDUIN

Cow & Chicken, Johnny Bravo, Dexter, Dee Dee, Fred Flinstone, Yogi Bear, Snoopy, Gar-field, Popeye, Alfred Jodokus Kwak, Henk de Mol, Widget, Dibes, Sjors en Sjimmie en nog vele andere strip- en cartoonfiguren maken zaterdag 10 en zondag 11 juli hun opwachting in de badplaats Kijkduin.

Voor de tiende keer organiseert de Stichting Promotie Den Haag in Kijkduin het grootste en gratis toegankelijke strip- en cartoonfiguren- evenement van Nederland. Twee dagen lang komen strip- en cartoonfiguren, bekend van de televisie, maar ook uit stripboeken tot leven op de boulevard, het Deltaplein en het winkelcentrum van Kijkduin. Het publiek, groot en klein, kan met de strip- en cartoonfiguren kennis maken, hen een handje geven of samen op de foto gaan.

Op een groot podium presenteert het televisiestation Cartoon Network de Cartoon Cartoon Zomertour. Onder leiding van twee presentatoren en samen met Cow & Chicken, Johnny Bravo, Dexter en Dee Dee valt er van alles te beleven. Kinderen kunnen zelf meedoen en mooie prijzen winnen. Uiteraard ontbreekt ook dit jaar de Stripmarkt op het Deltaplein niet.

De muzikale omlijsting van dit gezellige evenement zal worden verzorgd door het clowns-orkest De Meikevers uit Brabant. De toegang tot dit evenement is gratis.

Data: zaterdag 10 en zondag 11 juli 1999

Tijden: Stripmarkt : 11.00 - 18.00 uur Strip- en Cartoonfiguren : 13.00 - 17.30 uur Cartoon Cartoon Zomertour : 11.00 - 17.00 uur

Openbaar vervoer: HTM bus 4, 22 en 23

Publieksinformatie: 0900 3403505 (fl 0,75 p/m)