Vertrek bedrijfsdirecteur SVH Onderwijscentrum

Datum nieuwsfeit: 13-07-1999

Zoetermeer, 13 juli 1999

Vertrek bedrijfsdirecteur SVH Onderwijscentrum

Per 1 september verlaat Renate Litjens-Wensing, bedrijfsdirecteur van SVH Onderwijscentrum, de organisatie. Zij stapt over naar de Horizon Groep in Bunnik, een advies- en opleidingsbureau, waar zij de functie van directeur gaat bekleden.

Mevrouw Litjens is in 1997 in dienst getreden bij de SVH. Zij werd belast met de operationele leiding alsmede met de herinrichting van de organisatie. Deze herinrichting heeft enerzijds geresulteerd in een ontvlechting tussen SVH en LOB en anderzijds in de transformatie van de SVH in een marktorganisatie.

Omdat het veranderproces bij de SVH grotendeels is afgerond, wordt geen nieuwe bedrijfsdirecteur aangetrokken. De verantwoordelijkheden van mevrouw Litjens zullen deels worden overgenomen door Angeline Kierkels, manager Verkoop, en Arjen van der Ende, manager Ontwikkeling & Productie, en deels door algemeen directeur Ben Rijgersberg, die de dagelijkse leiding van de SVH voert.