Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Hoge verwachtingen van Online Advertising

Datum nieuwsfeit: 13-07-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT
Amsterdam, 13 juli 1999

Online Advertising: de verwachtingen zijn hoog!

Het resultaat van de acties die Internetgebruikers ondernemen na het zien van een commerciële boodschap op Internet blijkt vrijwel niet aan de verwachtingen te voldoen, zo blijkt uit recent onderzoek dat Pro Active heeft uitgevoerd in opdracht van Rabobank, KLM NV, Fortis, PPGH/JWT Colors, ANWB Nieuwe Media, CMG en Generali Verzekeringsgroep.

Uit het onderzoek dat is uitgevoerd onder 1000 Internetgebruikers blijkt dat ruim eenderde van de respondenten in de twee weken voorafgaand aan het onderzoek een advertentie op Internet heeft aangeklikt. De belangrijkste redenen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie