Sun Microsystems versterkt marketingteam

Datum nieuwsfeit: 13-07-1999

Sun Microsystems versterkt marketingteam

Amersfoort, 13 juli 1999 - Sun Microsystems in Amersfoort heeft haar marketingteam versterkt met twee nieuwe medewerkers. Jeanette Verstappen (34) is per 1 juli 1999 benoemd tot PR Manager. In die functie is zij verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie bij Sun Microsystems. Verstappen is afkomstig van Lammers van Toorenburg PR in Bunnik, waar zij de afgelopen vier jaren als account manager werkzaam was. Zij werkte daarvoor als redacteur bij uitgeverij IDG in Haarlem. Gert-Jan Krab (40) is met ingang van 5 juli benoemd tot Marcom Manager. Hij zal zich binnen Sun richten op onder meer marketing en communicatie voor de territories en segmenten. Krab werkte eerder in verschillende marketingfuncties bij onder andere Sony, Philip Morris, Nicole Services, Nissan Europe en Castrol.

Sun Microsystems

Sun Microsystems, opgericht in 1982, heeft met haar unieke visie `The Network Is The Computer' een positie als marktleider veroverd op het gebied van hardware, software en diensten. De diensten richten zich op het realiseren van bedrijfsomvattende intranetten en het uitbreiden van de mogelijkheden van Internet. Sun behaalde een jaaromzet van bijna $ 10 miljard, en heeft kantoren in meer dan 150 landen. Op www.sun.nl is meer informatie over het bedrijf beschikbaar.

Sun, het Sun-logo, Sun Microsystems, Solaris, Java en 'The Network Is The Computer' zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Sun Microsystems, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Alle SPARC-handelsmerken worden onder licentie gebruikt en zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van SPARC International, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Producten die het SPARC-handelsmerk dragen, zijn gebaseerd op een architectuur die ontwikkeld is door Sun Microsystems, Inc.