Kroon op Bedrijfskundestudie voor drie broers HE

Datum nieuwsfeit: 13-07-1999

HE

13 juli 1999

Kroon op Bedrijfskundestudie voor drie broers

De drie broers Frederik (24), Arjan (25) en Laurens (25) Kromhof behalen deze week aan de Hogeschool Enschede het getuigschrift van de hbo opleiding Commercieel-Technische Bedrijfskunde.

Frederik volgde aan de Hogeschool de opleiding Commercieel-Technische Bedrijfskunde, differentiatie Bouwmanagement. Laurens heeft bij dezelfde opleiding de differentiatie Werktuigbouwkunde gevolgd. Arjan, de tweelingbroer van Laurens, behaalde vorig jaar al het getuigschrift van de opleiding Bouwkunde van de Hogeschool. Meteen daarna is hij begonnen met de eenjarige post-hbo opleiding Commercieel-Technische Bedrijfskunde.
Tijdens de studie Bouwkunde raakte Arjan zich er steeds meer van bewust, dat de sector waarin hij na zijn studie als ingenieur een baan zou kunnen vinden, namelijk de bouwnijverheid, in feite al vast lag. Reden voor hem om de post-hbo opleiding Commerciële Bedrijfskunde te volgen. Deze opleiding is met name bedoeld voor afgestudeerde hts'ers die net als Arjan en zijn broers, hun toekomst zoeken in een commercieel-technische functie.

Niet alleen het feit dat de broers in dezelfde periode het getuigschrift van dezelfde opleiding ontvangen is bijzonder. Arjan en Laurens hebben bovendien samen de afstudeeropdracht vervuld.

HE, Opleidingen, Opendagen, Faciliteiten, Nieuwbouw, Agenda, Persberichten, Links, Villa, Plaza

laatste wijziging gemaakt op: 15-07-99