AXENT start onafhankelijk adviesbureau SNCi in Europa

Datum nieuwsfeit: 14-07-1999

AXENTÙ Technologies start onafhankelijk adviesbureau SNCi in Europa

Houten, 14 juli 1999- AXENT Technologies, internationaal marktleider in informatiebeveiligingsoplossingen, heeft de start van het onafhankelijke adviesbureau SNCi Europe aangekondigd. SNCi adviseert organisaties over uiteenlopende securityvraagstukken, beveiligingsmanagement en netwerkbeveiligingsproducten.

SNCi Europe richt zich specifiek op de Europese markt. In deze markt hebben IT-managers te maken met een groeiend gebruik van extranet- en Internettoepassingen. Een gevolg hiervan is dat bedrijfsinformatie steeds kwetsbaarder wordt. Open netwerken veranderen continu, terwijl ontwikkelingen als e-commerce en virtuele organisaties steeds striktere beveiligingseisen stellen.

SNCi biedt organisaties onafhankelijk beveiligingsadvies op maat, aan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen